19 December

Har inte varit den flitigaste på att uppdatera er här den senaste tiden, men det har inte direkt varit min prio ett. 
Dagarna går alldeles för fort och snart är det julafton!! Själv längtar jag som vanligt som ett litet barn ! Det finns ju faktiskt inget mysigare än jul ! 

Igår var jag faktiskt och åt julbord på Solvik tillsammans med Anton och hans familj, det var hur gott som helst och jag åt tills jag trodde att jag skulle spricka, men jag menar hur ofta äter man julbord? Man måste ju passa på !  

Idag är jag ledig så jag har passat på att baka en kaksort som jag egentligen inte är så jätteförtjust i själv men som Joakim tycker om och vi brukar ha dom till jul, Alfonskakor, som Anton kallar dom, själv skulle jag nog kalla dom för syltgrottor. Så vi får se när Joakim kommer hem om dom blev godkända, men jag hoppas på det ! :)

Jag kan ju inte lova att jag kommer blogga något mer före jul så jag passar på att önska er alla en riktigt GOD JUL redan nu!!



Kommentarer
Postat av: jenny

Klart det heter Alfonskakor :D hahahaa

2011-12-19 @ 16:58:27
URL: http://lundgrenjenny.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Håller med Jenny och Anton!

2011-12-19 @ 21:03:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0