Halloween.

Ja i helgen säger dom att det är halloween, så jag litar på det. Ikväll är det halloweenfest som gäller, med utklädnad... tyvärr är jag inget stort fan av det, men det får gå ändå man får ju inte göra det så svårt för sig bara. Hoppas på att det ska bli en rolig kväll även om jag känner mig liiiite tveksam eftersom jag inte känner någon annan än Anton som ska dit, men jag får väl gå hem om det blir jättetrist ! Men det hoppas jag inte behöver hända.

Imorn bär det iaf av till Luleå och Coop Arena, när vi kommer hem därifrån blir det utgång på Mollys för att spana in Daniel Adams Ray ! Förhoppningssvis ska det här bli en bra helg! (Håller tummarna, HÅRT!)


Hoppas ni alla får en bra Halloween!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0