IKEA

Börjar med att gratta Viccan på hennes födelsedag! GRATTIS och tack för att jag fick spendera den här dagen med dig det har varit riktigt roligt!!!

Vi har som sagt varit på IKEA idag, men först var vi och lämnade Sebbe i Övertorneå (en riktigt sunkhåla)... Stackars Sebbe och stackars Viccan som måste lämna honom där...
Men efter det bar det av till Haparanda ! Och jag kan ju bara säga att man börjar längta gaaaaaalet mycket efter att flytta hemifrån när man går omkring där.....
Köpte hur som helst lite grejer som kan vara bra att ha när man ska flytta, bunkar, pannor, bestick, köksredskap osv. 
Nu ska jag bara försöka spara ihop lite pengar så jag har råd att flytta nångång också !

Men nu blir det suss i sängen efter en lång dag - Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0