ops..

Har legat lite på latsidan med bloggandet ett tag men det säkert ingen som sörjer över det, iallafall inte jag !
Och ni som läser träffar jag nog alltsom oftast (tror jag, jag vet ju faktiskt inte vilka som läser ens) så ni är nog redan uppdaterade om vad som händer i mitt liv, vilket inte är så mycket !

Imorgon är jag arbetslös så då ska jag och mamma städa hos morfar sen kommer Anton hit när han slutar skolan och på kvällen ska jag på bio med mina underbara syskon!♥ 
Det blir nog en trevlig tisdag tror jag.

Juste, vill tacka mina underbara vänner för lördagens trevligheter - det är alldeles för långt mellan gångerna vi ses!
Och JULIA JONSSON, nu får du faktiskt bli frisk snart vi saknade dig♥


Kommentarer
Postat av: Juliaoojoo

ÅÅåhhh, jag blir så glad, tack! & Jag saknar er med. otroligt mycket! haha å bilden, kände att min sko inte passade in ;)

2011-10-18 @ 13:04:10
URL: http://juliaoojoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0