Söndag.

Har spenderat en riktigt mysig helg i Ostvik. Igår åkte vi till Piteå för lite shopping, Anton köpte en finfin klocka och jag köpte ingenting, hejaheja! Sen kom vi hem och åt tårta, go middag och såg hockey, tung förlust... men jaja shit happens!
Idag har vi paddlat lite kanot och degat rätt mycket, en bra dag för att fatta sig kort.
Och för att summera helgen så har faktiskt den också varit riktigt bra !

Nu ska jag nog ta och krypa i säng och ladda batterierna för morgondagen då jag ska följa Viccan till Övertorneå för att lämna Sebbe, sen ska vi på IKEA ! Det ska nog kunna bli en riktigt bra måndag tror jag !


Sovgott världen!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men va kul! :D Jag vill också på ikea(A)

2011-10-24 @ 12:07:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0