26/3-12

Då var ännu en helg över! Har hunnit jobba litegrann, vara hem till Skråm och åka skoter och vara ute i det fina vädret! Hann även med en välbehövlig prommis med Viccan när jag kom hem till stan igår kväll! En riktigt skön helg faktiskt.

Även idag är jag ledig, känns ganska skönt men jag hoppas på att få jobba alla andra dagar i veckan sen, för jag har inte råd att jobba såhär lite! Men konstigt nog löser det sig alltid, har då inte behövt lida av förlite jobb hittills sen jag gick ut skolan. Dessutom är det ju löning imorn!

Nä nu ska jag diska bort frukosten och vänta på att Anton slutar skolan. 
Ha en fortsatt bra Måndag!


Tjejer, jag tycker vi bör ha en "tjejdejt" snart!
Tycker förövrigt ni är väldigt söta på den här bilden!♥


Kommentarer
Postat av: Viccan

hahahhah när var det där? ;D

2012-03-26 @ 16:09:10
URL: http://vicckan.blogg.se/
Postat av: Linnea

HAHAHA! grymma.... var inte dedär typ nån orientering?? hade helt glömt dendär..;D

2012-03-30 @ 11:02:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0