En liten update!

Det var ett tag sen jag skrev nått här nu, lite drygt 2 månader faktiskt. Ber om ursäkt för det men har haft en hel del andra grejer för mig så det har varken funnits tid, ork eller lust att blogga. Men nu när jag flyttat och fått i ordning rätt bra kanske jag kan blogga lite oftare, men kom ihåg att jag sa kanske!

Ja, jag har ju som sagt flyttat nu, så nu är jag stadsbo för första gången i mitt liv! Och det känns rätt bra faktiskt! 
Jag kanske tillome kan lägga upp några bilder på läggan nångång i framtiden... eller nä förresten ni som är nyfikna på att se hur jag har det får faktiskt pallra er hit för att se!

Vad ska jag säga mer... jag jobbar ju på som vanligt... Men i helgen ska jag faktiskt vara långledig! Som jag längtar!! Torsdag-Söndag har jag unnat mig att vara ledig! Jag kan inte minnas när jag var ledig så många dagar i sträck senast, så det ska bli riktigt skönt. Ja, det finns ju faktiskt en anledning till att jag ska vara ledig också, det är ju sportlov... för dom som fortfarande går skola alltså (hehe), och på spotloven åker vi ju alltid till Malå med husvagnen och så även detta år. Så i helgen ska jag bara njuta av ledigheten och umgås med mig kära familj!♥

Malå förra året!

Nä nu har ni ju fått lite läsning här iallafall! Nu ska jag fortsätta se "Den sista dokusåpan"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0