Fredag!

Skönt med fredag och korttur idag, börjar 12 och slutar kl 16! Oftast gillar jag inte korta turer men just idag när jag jobbat hela dagar alla andra dagar i veckan och ska jobba kväll imorgon så känns det rätt skönt.

Tror förövrigt att det blir en rätt lugn kväll ikväll, jag har inga planer alls! Inte ens Anton ska komma hit...
Så är det nån som sitter hemma och har tråkigt så vet ni att jag finns!

Förresten! Hur underbart är inte vädret ute??? Min termometer står i denna stund på +20,2 grader!! Snart är nog snön borta och sommaren på ingång! Jag längtar!
Men först ska vi till fjällen och det längtar jag ju förstås också till!

Ha en bra fredag allesammans, nu ska jag diska och sen vandra mot jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

Har du någon blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0